yolandasmsp

Direktlänk till inlägg 26 december 2011

Tog från inex,som tog från Linke99,som tog av goobi & goobi tog av ID4

Av Yolanda - 26 december 2011 13:25

Aa kolla:



Vem tycker du förtjänar att vara i level 20?

Solivan01

Vem är din bästa vän?

Ingen men en vill ja ha en person som de...♥

Har du flick/pojkvän?

Nee :O

Isåfall hur är hon som person?

Har ingen

Har du någon gång funderat på att sluta?

Naj

Vad tycker du om fusk?

Dåligt! 

Har du någon annan användare på MSP?

Aa 3 st ti

Hur många animeringar har du?

Orka räkna :p

Bråkar du med någon just nu på msp?

Nä 

Hur många autos får du ungefär om dagen?

0-1 

Vilken level har du varit längst i?

LVL 11 i ett halv år :O

Hur många vänner har du?

Vill nt logga in o räkna men runt 500

Känner du någon i level 20?

Inte IRL men på msp aa

Går du efter leveln?

Nooop

Sista frågan, anser du dig själv som känd?

Nooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo
ooooooooooooooooooooooooooop!

 
 
Ingen bild

soli

26 december 2011 13:56

Aww tycker du att ja ska va i level 20 tack

Yolanda

27 december 2011 17:38

:)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Yolanda - 8 april 2012 16:17

  Orginalet:   Efter:   OBS: Där det står APA är en tatuering (stav?) och det är hår som går över ögat!   TADA!!!!       Bye bye!  ...

Av Yolanda - 4 april 2012 15:49


 

Av Yolanda - 2 april 2012 09:04

Heej Min blogg:   yolandasmsp.blogg.se     Bye bloggis! ...

Av Yolanda - 1 april 2012 18:31

Hej och hej då!Ja jag ska flytta till blogg.se   Bye!   P.s. ska nt ta bort denna!  ...

Av Yolanda - 31 mars 2012 16:15


Här kommer guul bakrunden till min blogg ( yolandasmsp.bloggplatsen.se )           ...

KONY 2012

 

Kolla videon HÄR

Sprid videon! 

Heej välkomen hit!

Presentation


Hej
Jag heter yolanda på msp (moviestarplanet)
Där jag e lvl 12 snart hälften av 13.
Här får ni läsa om mitt heelt o interesanta msp-liv!
Jag gör bilder i Pixler.com och PhotoShop
Hej då!

Tryck för att komma till msp!↓

Har du en fråga? ✮

21 besvarade frågor

Gästbok ❤

Länkar ♢

Omröstning ❥

Hur mycket gillar du min blogg?
 Den e bäst!
 Jättebra!
 Bra
 Oki
 Sådär..
 Dålig
 Sämst

Kategorier

Nere här?

Kul att du e här nere!
Cute Running Puppy



Ovido - Quiz & Flashcards